RUSKI KOLAČ OD SIRNIH OKRUGLICA BY ME




Drage moje curke ovako sam ja napravila ovaj kolač.

Sastojcii
Sastojci za sirne okruglice
· 250 g svježeg sira
· 2 žumanjka
· 50 gšećera
· 50 g kokosa
· 30 g gustina
· čajna žičica praška za pecivo
· 1 žlica limunovog soka
· prstohvat soli

Biskvitna smjesa
· 4 bjelanjka
· 4 žumanjka
· 60 g šećera 



· 50 g rastopljene čokolade za kuhanje
· 30 g brašna
· 20 g gustina
· 15 g kakaa prstohvatsoli


glazura
· 100 g Mliječne čokolade (kod mene je bila Milka)
· 150 ml slatkog vrhnja

Priprema
Na dno kalupa, promjera 23 cm stavite pekpair.
Sve sastojke za sirne okruglice izmješajte žlicom ili rukom kao ja :) Od smjese oblikujte sedam valjčića. Kako koji napravite stavljajte ga u kalup počevši od sredine, ostale u krug s otprilike jednakim razmakom među njima. (kako su ljepljivi ja sam svaki po oblikovanju uvaljala još malo u kokosovo brašno i tek tada stavila u kalup).
Pećnicu uključite na 180-200 C i pristupite izradi biskvitne smjese.
U bjelanjke dodati prstohvat soli i izmiksati u čvrsti snijeg uz postepeno dodavanje šećera. Kad je dovoljno čvrst nastaviti mutiti i dodavati jedan po jedan žumanjak. Miksati da se dobije gusta smjesa u koju laganim mješanjem naizmjenično dodajete otopljenu čokoladu, brašno, gustin i kakao .
Kad ste sve jednolično izmješali, smjesu prelijte preko okruglica u kalupu.
Stavite peći u zagrijanu 



pećnicu oko 40 min. Provjerite čačkalicom dali je kolač pečen. (čačkalica mora biti suha)
Pečeni još vruć kolač izbockajte čačkalicom do dna na što više mjesta. Zatim prelijte kolač čokoladnom glazurom i ostavite da se dobro ohladi.
Za glazuru zagrijte slatko vrhnje do vrenja, prelijte preko izlomljene čokolade i mješajte da se čokolada otopi. Glazuru sam pravila kratko prije nego sam izvadila kolač iz pečnice.
coolinarika.com