BOSANSKI LONAC MOJE MAME.



Ovo je inace kolac moje mame koji pravi od djetinjstva, samo sto ga ona uvijek slaze u supenu zdjelu i vrlo kreativno izgleda :) Ja sam ga napravila s par izmijena i dodataka pa kao takav i pisem, znaci ona radi sve isto osim sto ne doda voce i ganache :) Naravno kolac se ne pece, da ga slucajno netko ne bi stavio peci ;)

Sastojci
petit keksa po potrebi
½ l vrhnja za slag od cega
2 dcl idu za dekoraciju kolaca
1l mlijeka
3 dcl mlijeka za namakanje petit keksa
250 g cokolade za kuhanje
5 jaja



150 g secera
3 kasike gustina
300g malina ili sumskog voca
rum,
kava po zelji

Priprema
Staviti kuhati litru mlijeka od kojeg odvaditi 1 dcl za staviti u jaja.
Mikserom umutiti cijela jaja sa secerom, dodati gustim i mlijeko, te cekati da mlijeko zavrije pa ga smjesu sipati u mlijeko i mijesati dok se ne zgusne.
Sklonite s vatre i u vruce mozete umijesati malo maslaca, ja sam stavila kasiku, ali ne morate.
Maline pomijesati s malo secera u prahu i staviti sa strane.
Napraviti ganache tako da vrhnje za kuhanje stavimo na laganu vatru i kad pusti prvi kljuc skloniti s vatre i lagano umijesati cokoladu.

Ugrijati malo mlijeka s kavom i rumom za natopiti kekse.
Na dno tepsije poredati 



natopljene kekse, preko njih staviti toplu kremu, pa preko toga maline, te lagano kasikom sipati ganache i tako redom dok ima materijala.
Na kraju od 2 dcl vrhnja za slag umutiti slag i premazati preko kolaca, ukrasiti po zelji.
coolinarika.com