OBLATNE S KOKOSOM I LJEŠNJACIMA!



Opet jedna od varijacija na temu oblatni, posto djuvegija od sveg voca najvise voli oblatne, tako je izjavio neki dan :) 

Pokusat cu prenijeti recept onako kako sam pravila, jer mi se stalno desavalo da mi nesto fali :) vjerovatno mozdanih vijuga
Sastojci
Kore
3 oblatne
· 9 bjelanjaka
· 300 g secera
· cca 200 g kokosa
· cca 200 g ljesnjaka

Fil
· 9 zumanjaka
· 250 g secera
· 1 dcl mlijeka



· 1 kasicica vanilla beansa ili sipka vanilije 
· 250 ml vrhnja za kuhanje
· 250 g cokolade za kuhanje
· 200 g maslaca

Glazura
· 250 ml vrhnja za slag
· 250 g cokolade za kuhanje
· ili obicna glazura
Priprema
Izmiksati dobro bjelanjke sa secerom. Mozete dodati kokos unutra, ali ja nisam, ja sam ga posipala.
Svaku od dvije kore namazati s bjelanjkom posuti kokosom i prepecenim, ne do kraja mljevenim ljesnjacima. Ja ljesnjake sameljem u multipraktiku da ih ostane i cijelih, nikad do kraja. Jednu cijelu koru posuti samo s kokosom.
Svaku kore peci tj vise susiti na cca 180 stupnjeva dok ne dobije finu boju.
Kad su se ohladile kore svaku prerezati, tako da sve ukupno bude 6 kora.
Skuhati na pari ili na laganoj vatri zumanjke sa secerom i mlijekom. Kad se zgusne skloniti s vatre i staviti 



hladiti, u ohladjeno dodati maslac.
Skuhati i vrhnje sa slagom i napraviti ganache kremu. Staviti ju malo hladiti.
Uzeti koru koju zelite premazati kremom, pa na to drugu kore i tako do gotovo pred kraj, kad zadnje dvije kore premazat i kremom od zumanjaka i ganache kremom.
Odozgo mozete napraviti obicnu glazuru ili isto napraviti ganache kremu, pa preliti cijele oblatne.
coolinarika.com