HRENOVKE U TIJESTU! JEDNOSTAVNO, BRZO, UKUSNO I DOSTA ZASITNO!



Često mi se dogodi da se zaželim nečeg jednostavnog, što bi mogla brzinski spremiti pa nakrcati na tanjir i pravac tv i neki dobar film ili serija. 


Ovaj put sam se odučila za hrenovke u lisnatom tijestu. Mislim da nije loša ideja ni za djecu ali u tom slučaju nemojte mazati senfom i posuti sezamom ako djeca ne vole. :))

Sastojci
1 pakovanje lisnatog tijesta
3 mala pakovanja hrenovki
senf
sezam


1 jaje 

Priprema
Lisnato tijesto razrežite na trakice. Po želji trakice lisnatog tijesta premažite tanko senfom. Ja sam koristila dva, obični estragon i senf sa zrncima gorušice (kupila u Lidla kad je bio tjedan francuske kuhinje - super senf).
Hrenovke stavite samo minut u vrelu vodu pa posušite. Zamotajte hrenvoke, svaku u svoju trakicu tijesta. Posložite u posudu za pečenje u koju ste prethodno stavili papir za pečenje. Premažite ih sa žumancem, pospite sezamom i malo posolite.

Stavite peći u zagrijanu pećnicu na 180 C oko petnaestak minuta.
Pečene hrenovke izvadite iz 



tepsije, donesite pive ili vina, a ako su djeca u pitanju onda nekakav sokić ili mlijeko i uživajte. Brzo, lako, jednostavno, ukusno, jeftino... U slast!

P.S. Meni se činilo malo suho pa sam za umakanje koristila malo svježeg sira začinjenog sa blagim Tabasco umakom.
gastrodiva.bloger.index.hr