GROFICA!



Ne znam koju reč da vam napišem pored ovog recepta,jednostavno-savršeno,savršeno od početka do kraja… 


Sastojci
1 kora
· 400 gr. mlevenog keksa(plazma,bevita,....)
· 125 gr.margarina
· 100 gr.prah šećera

1 fil
· 6 dcl.mleka
· 2 pudinga od vanile


· 6 kašika šećera 
· 125 gr.margarina

Još
· oko 150 gr,
· puslica može i kupljene
· 1/2 l.slatke pavlake

Priprema
Za prvu koru samleti keks, ja sam oklagijom usitnila, dodati margarin i šećer u prahu, dobro sjediniti, ako je slučajno jako gusto dodajte malo mleka.
Skuvati puding, kad se ohladi umutiti margarin zajedno sa pudingom, da bude penasto.
Na tacnu raspodeliti prvu koru da bude debljine malo manje od 1 cm, staviti pola fila od pudinga, poređati puslice, meni je trebalo 35 puslica za jedan(7 reda po 5 puslica) red, preko puslica 



slatka pavlaka, pa drugi deo pudinga, opet puslice i na kraju slatka pavlaka.

Posluživanje
Ja sam kupila gotove puslice,pola su bile sa ukusom jagode,a pola bele,naravno mislim da su bolje domaće,torta je divna…
coolinarika.com
Filed under  |